In religia greaca in general zeitatiile sunt umanizate in vreme ce in religiile orientale au mai multe infatisari si au manifestari destul de ciudate.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T18:21:02+02:00
Au obiceiuri si traditii diferite. In unele religii se fac lucruri in care in altele nu se fac pentru ca nu este permis.
7 4 7
2014-03-09T18:22:59+02:00
Pentru ca religia politeista adica religia greaca crede in mai multi zei
2 5 2