Răspunsuri

2014-11-16T16:43:03+02:00
A suflare cred ca e a sufla+re iar la astfel nu prea stiu am avut si eu dar nu cred ca am facut bine 

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T16:43:57+02:00
Suflare=format prin derivare cu ajutorul sufixului "re" de la cuvântul de baza " a sufla" Astfel= format prin derivare cu ajutorul prefixului" ast" de la cuvântul de baza "fel"
3 5 3