1. Sublineaza verbele din textul urmator si analizeaza-le, indicand si functia sintactica.

-Sa vedem,am reluat eu ,nimic nu e pierdut inca definitiv. Vom merge de-a lungul tarmului Portugaliei,aproape de Franta, de Anglia,unde vom gasi usor un refugiu acolo. Ah! Daca Nautilus,odata iesit din Gibraltar,s-ar fi indreptat spre sud, daca ne-ar duce spre acele regiuni fara continente,ti-as impartsi ingrijorarea. Insa stim acum ca Nemo nu fuge de marile civilizate, iar in cateva zile, cred ca vom putea actiona in siguranta.

2

Răspunsuri

2014-03-09T18:15:18+02:00
Sa vedem,am reluat,pierdut,vom merge,vom gasi,iesit,s-ar fi indreptat,ne-ar duce,ti-as impartasi,stim,fuge,vom putea actiona
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T18:17:28+02:00
Sa vedem;
am reluat;
pierdut;
vom merge;
vom gasi;
s-ar fi indreptat;
ar duce;
as impartasi;
stim;
fuge;
cred;
vom putea actiona.
1 5 1