Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:26:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 patratul:8⇒8²=64
12⇒12²=144
cubul:1⇒1³=1
5⇒5³=125

imediat iti dau cel mai bun asteapta un pic sa scriu
2014-11-16T16:28:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Patratul egal cu nr.la puterea 2 Cubul egal cu nr.la puterea a treia 8²=64 12²=144 1³=1 5³=125.
8la putera 2=64;12 la puterea 2=144;1la putera 3=1;5la puterea 3=125