Test la mate:
1 955:a=4.3 b:4=231.2

2 prin doua moduri: care nu sunt posibile nu puteti face modul 2
(324+28):6=
(505+27):3=
(16+64+128+172+400):4=
(12+18+24+48+96+99+300):3+

3 Problema: tri elevi au impreuna 340 lei.primii 2 elevi au 248 lei,iar ultimii 2 au impreuna 216 lei.Cati lei are fiecare?

2

Răspunsuri

2014-11-16T16:23:31+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:10:14+02:00
1) 955:a=4.3
a=(955-3):4
a=952:4
a=238
955:238=4.3
b:4=231.2
b=(4X231)+2
b=924+2=926
la exercitiul 2 calculezi suma la primele doua exercitii din paranteze si imparti, nu merge prin 2 moduri
analog si pentru urmatoarele doua, iar al II-lea mod se imparte fiecare termen la impartitor apoi se face suma adica:
(16+64+128+172+400):4=195
mod II (16:4)+(64:4)+(128:4)+(172:4)+(400:4)=195
la fel si pentru ultima
3) a+b+c=340
b+a=248
b+c=216
c=340-248=92
b=216-92=124
a=340-216=124
verificare:124+124+92=248+92=340