Răspunsuri

2014-11-16T16:31:59+02:00
2x+10+x+35+x+x-8+5x+23=360    10x+60=360  10x=300  x-30                              70+65+30+22+173=360

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:34:57+02:00
Fie a, b, c, d, e = masurile unghiurilor respective ⇒ a+b+c+d+e=360 grade
a=2x+10
b=x+35
c=x
d=x-8
e=5x+23

(2x+10)+(x+35)+x+(x-8)+(5x+23)=360
2x+10+x+35+x+x-8+5x+23=360
10x+60=360
10x=300
x=30 grade

a= 2x+10 = 2*30+10 = 70 grade
b= x+35 = 30+35 = 65 grade
c= x = 30 grade
d= x-8 = 30-8 = 22 grade
e= 5x+23 = 5*30+23 = 150+23 = 173 grade
2 5 2