Răspunsuri

2014-03-09T18:07:44+02:00
1 este raspunsul corect
ms
conform ordinei operatiilor intai se calculeaza (-24):(-4)=6 ( impartirea si inmultirea a doua numere negative dau rezultat u numar pozitiv)
apoi 6-5=1

Daca am reusit sa te fac sa intelegi astfel de exercitii - multumeste-mi, daca nu, scrie-mi te rog un mesaj privat. CIOS nu ofera doar teme rezolvate, te respecta si doreste sa intelegi matematica zi de zi.
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T18:08:35+02:00