Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T16:19:13+02:00
 \frac{a+b+c}{3}=427 \\ 
a=b+21 \\ 
b=3c \\ 
a=3c+21 \\ 
------- \\ 
a=?b=?c=? \\ 
------- \\ 
Inlocuim: \\ 
 \frac{3c+21+3c+c}{3}=427 \\ 
7c+21=1281 \\ 
7c=1260 \\ 
c=180 \\ 
a=3*180+21 \\ 
a=540+21 \\ 
a=561 \\ 
b=3*180 \\ 
b=540
multumesc mult ,vezi te rog si cealalta care am pus-o azi
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-16T16:22:42+02:00
A, b, c - numerele
b = a - 21⇒ a  = b +21
c = b : 3
a + b+ c= 427
b +21 + b +b:3 =427
2b +b : 3 = 427 - 21
b (2 + 1/3) = 406
b x 7/3 = 406
b = 406 : 7/3 = 406 x 3 : 7 =174
a = 174 +21 =195
c = 174 : 3 =58
vezi ca nu e corect ,oricum multumesc ca ai vrut sa ma ajuti
scz....n-am citit cu atentie....am considerat 427 ca fiind suma....scz