Răspunsuri

2014-01-10T18:30:04+02:00
A trapezului= B(baza mare)+b(baza mica)*h(inaltime) totul supra 2      asta ca formula

:*
eu cred ca aria este 297
nu,nu este 297 :(
aaa deci sti raspunsul scuze atunci
Nu-i nimic!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-10T18:39:59+02:00
Poi fiind un trapez isoscel linia mijlocie=(b +B)/2
b=baza mica
B=baza mare
l=linia mijlocie
l=(B+b)/2=18⇒B+b=18*2=36
aria intr-un trapez isoscel =h*l   h=inaltimea
inaltimea intr-un trapez isoscel h=B+b=36
A=18*36=648

sper ca te-am ajutat...
Ms. mult! :*
n-ai pentru ce ...mi-a facut placere sa te ajut !:*