Am si eu 3 probleme :
1. Intr-o livada sunt 798 pomi fructiferi . Din acestia 251 sunt pruni, cu 82 mai multi caisi, iar restul sunt ciresi.Cati ciresi sunt in livada?
2. Intr-un butoi sunt 599 litri de ulei. Intr-o zi s-au vandut 175 litri de ulei, iar in alta zi s-au vandut cu 36 litri mai mult .Cati litri de ulei au ramas in butoi ?
3. Intr-o scoala , in clasa intai sunt 166 elevi, iar in clasa a doua cu 72 mai multi elevi.Formuleaza intrebari si rezolva problema?

2
te rog sa raspunzi corect
cu intrebari

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:21:34+02:00
1.
251+82=333(caiși)

798-(251+333)=
798-584=
214(cireși)

2.
599-175=424(litri rămași în prima zi)
175+36=211(litri vânduți în a doua zi)
424-211=213(litri rămași în butoi)

3. 
a) Câți elevi sunt în clasa a II-a?
166+72=238 (elevi în clasa a II-a)
b) Câți elevi sunt în clasele I și a II-a?
166+72=238 (elevi în clasa a II-a)
166+238=404 (elevi în clasele I și a II-a)

Sper că te-am ajutat.O seară plăcută :-*
2 5 2
2014-11-16T16:24:33+02:00

251+82=333 caisi

798-251-333=214 sunt ciresi

am scazut din totalul de pomi ,798,caisii=333,prunii-251