Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:09:00+02:00
X-masura unui unghi
celelate unghiuri au masurile x+2,x+4, x+6, x+8
x+(x+2)+(x+4)+(x+6)+(x+8)=360
5x+20=360
5x=360-20
x=340/5
x=68 grade are un unghi
al doilea unghi=x+2=68+2=70 grade
III unghi=x+4=68+4=72 grade
IV unghi=x+6=68+6=74 grade
V grade=x+8=68+8=76 grade
68+70+72+74+76=360
8 4 8
2014-11-16T16:10:39+02:00
Suma masurilor unghiurilor aflate in jurul unui punct este de 360 grade 
avand 5 unghiuri  avem   360:5=72 grade   are unghiul din centru (mijloc)
deci vom avea cu doua nr. mai mici si doua mai mari
68, 70, 72,   74, 76.
4 4 4