Răspunsuri

2014-11-16T16:05:10+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:06:59+02:00
Notezi cele 3 numere cu a,b,c. si numarul natural pe care il scazi cu n. Stii ca:
a+b+c=1676
a-n=252 --> a=252+n
b-n=410  --> b=410+n
c-n=114  --> c=114+n
Si inlocuiesti in prima ecuatie (in adunare)
252+n+410+n+114+n=1676 --> 3n+776=1676  --> 3n=900 --> n=300
a=252+n=252+300=552
b=410+300=710
c=114+300=414
1 5 1