Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:02:27+02:00
Peste 3 ani!Copiii vor avea 20,18 ,respectiv 12,iar mama va avea 50!;20+18+12=50
dar cum se calculeaza asta ma intereseaza
47+3=50(varsta mamei dupa 3 ani);17+3=20(varsta primului copil dupa 3 ani):15+3=18(varsta celui de-al doilea copil);9+3=12(varsta celui de-al treilea copil);20+18+12=50(suma varstelor copiilor);rezulta ca suma copiilor este egala cu varsta mamei (50=50);
Asta e rezolvarea.Iar ca sa-ti dai seama ca peste 3 ani varstele sunt egale...trebuie sa calculezi intai cu un an,apoi cu doi,apoi cu 3 ca sa vezi care e corect .Eu zic ca rezolvarea de sus e de ajuns,ce am scris aici e pentru a intelege tu!
2014-11-16T16:08:17+02:00
17+15+9=41 adica peste 6 ani

raspunsul este peste trei ani si asta nu stiu
cum sa aflu