Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:16:07+02:00

-- Buna , Andrei !

-- Buna , Alex !

-- Ai vrea sa ne facem temele impreuna ?

-- Sigur ca da !

-- Vi pe la ora 3 jumatate , bine ?

-- Bine !

-- Pa Alex !

-- Pa ne vedem la tine !

e cam neinteresant
daca nu-ti place nu copia si asta e
2014-11-16T16:31:07+02:00
Buna mircea!
buna andrei!
vrei sa chemam copii sa mergem sa ne jucam?
bine. spuse andrei.
sa mergem pe la ora 5:00 . am niste teme de facut.