Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:48:39+02:00
Dezavantaje : 
1.pierderea vederii
2.timp pierdut
3.lexic sarac
4.dependenta
Avantaje : 
1.socializare
2.noi informatii
3.stiri curente
1 5 1
2014-11-16T15:49:55+02:00
Avantaje:
-un avantaj este ca putem cauta lucruri pe care nu le stim.
-putem trage imagini la imprimanta pentru un proiect etc.
Dezavantaje:
-Putem sta prea mult si ne imbolnavin daca stam mult,mult,mult..
-Ne distrage atentia de la teme,invatat ca ne gandim la facebook sau chestii de astea. :D