Răspunsuri

2014-03-09T18:03:29+02:00
                                                       Orasul


     Eu daca-s fi primar orasul meu as vra sa fie foarte linistit.
     As mari pensiile si salariile, as oferi o casa celui sarac , as construi scoli si gradinite  pentru copii cu probleme. Dar e greu sa fii primar. Ai multe responsabilitati. Orasul meu as dori sa fie plin cu oameni in care sa fie toti politicosi.
     Eu as dori sa fie asa orasul meu.
29 3 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T20:42:37+02:00
La educatie civica am primit ca tema realizarea unei compuneri care sa aiba titlul: Cum ar arata orasul meu daca as fi primar?               Desigur, cum ar arata orasul meu daca as fi primar, nu mi-as da seama decat in momentul in care as ocupa aceasta functie, fiind ales de catre cetatenii care mi-ar acorda increderea necesara pentru a fi reprezentantul comunitatii lor.                Din prima zi in care as ocupa aceasta functie in Municipiul Petrosani, mi-as incepe activitatea pregatindu-mi echipa cu care as merge la drum pe o perioada de patru ani, luand in considerare toate opiniile cetatenilor. Pentru a duce la bun sfarsit proiectele mele pe perioada mandatului, as incepe inca din primele zile cu proiectarea si constructia unor blocuri ANL, pentru a incuraja si sprijinii tineretul in a-si intemeia o familie. As organiza in fiecare luna grupuri de elevi din fiecare unitate scolara pentru lectii de ecologizare si voluntariat in favoarea comunitatii, batranilor si a oamenilor cu diferite deficiente. Un proiect foarte important pentru turismul si dezvoltarea Vaii Jiului, ar fi terminarea constructiei telegondolei, a unui nou tele-scaun si a amenajarii unor partii pe diferite grade de dificultate. Amenajarea unor parcuri si locuri verzi este un progres important in dezvoltarea si petrecerea timpului liber a copiilor, si nu numai.                As amenaja Spitalul de Urgenta Petrosani cu aparatura de specialitate si cu cadre medicale care sa fie in stare sa trateze orice cetatean. Pentru a aduce un zambet pe fata sarmanilor, care nu au un adapost si nici o masa calda, as construi o cantina a saracilor, cu o masa in fiecare zi si un centru de zi si noapte in care sa poata pune si ei capul pe perna. Obiectivele turistice din zona ar trebui mult mai exploatate in favoarea turismului cultural si in dezvoltarea intelectuala a oamenilor.
46 4 46