Răspunsuri

2014-11-16T15:35:18+02:00
La un magazin s-au adus 3 lazi a cate 7 paini  albe si 7 lazi a cate 6 paini negre .
cate paini s-au adus la magazin
(3x7)+(7x6)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:37:25+02:00
Intr-o livada sunt sunt 20 de meri , 15 ciresi , 13 caisi , 4 aguzi . Care este produsul dintre suma primilor pomi si suma ultimilor pomi   ? 
meri - a
ciresi - b
caisi - c
aguzi - d
--------------------------------------
a x b = > 20 x 15 = 300  . 1.
c x d = > 13 x 4 =    52 . 2. 
Rezulta din 1 si 2 ca ( a x b ) + ( c x d ) = 300 x 52 = > 15600