Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:27:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Perimetrul = 4 x L = 6,24 m
L=6,24 :4=1,56 m
aria = L²=1,56² =2,4336 m²

2014-11-16T15:28:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4 l = 624 cm | :4
l = 156 cm
A = l patrat = 156 patrat = 24336 cm patrati = 2,4336 m patrati
3 3 3