Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:27:28+02:00
Futur proche se vormeaza cu [,] conjugarea verbului "Aller" + participiul verbului de conjugat in cazul tau choisir.

je vais choisir
tu vas choisir
il/elle/on va choisir
nous allons choisir
vous allez choisir
ils/elles vont choisir

participiu??!la ii viitorul apropriat! Participiu la timpuri trecute!
2014-11-16T17:09:15+02:00
Futur proche se formează cu aller la prezent + al doilea verb la infinitiv. Aller la prezent: Je vais Tu vas Il va Nous allons Vous allez Ils vont In cazul tau conjunzi aller la prezent la ce persoana îți trebuie si adaugi choisir la infinitiv Je vais choisir.
1 4 1