Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:25:02+02:00
La scoala invatam lucruri noi. Acolo socializam intre noi. La scoala ne formam pentru viata . In pauze ne jucam unii cu altii. La scoala ne imprietenim,ne certam, ne impacam,plangem,radem.
2 5 2
2014-11-16T15:26:58+02:00
La scoala invatam cum sa ne purtam:
La scoala invatam lucruri noi.
La scoala invatam sa citim, sa scriem.
La scoala mergem ca sa ne imbunatatim vocabularul,citind.
La scoala comunicam si invatam sa fim respectuosi.

povestire de clasa a 2 a punetive mintea in miscare