Răspunsuri

2014-11-16T15:20:24+02:00
E sim sau sin ?
mBOC = 140 - 2 x mNOB=140-2x50 = 40

mAOM = mAOC - mBOM = 140 - 40/2 = 140-20 = 120
mNOC = 2x mBOM +mNOB = 20x2 + 50 = 90
sinNOM = sin (AOC - AON -MOC) = sin (140 - 50 - 30) = sin 60 = radical din 3 pe 2
Ce sin ma
sim NOM ai scris tu?sigur nu e sin?
si masura ... CE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:22:28+02:00
Om si on fiind bisectoare inseamna ca imparte unghiul in doua parti egale  deci;
daca nob=50 grade si aon=50 grade =>aob=100 grade
daca aoc=140 grade inseamna ca boc=aoc-aob  deci boc=140-100=>boc=40
om bisectoarea unghiului boc  =>bom=boc/2 deci bom=40/2 => bom=20
aom=aob+bom deci aom=100+20 =>aom=120 grade
noc=nob+boc deci noc=50+40 =>noc=90 grade
nom=nob+bom deci nom=50+20 =>nom=70 grade
1 5 1