Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T17:57:42+02:00
Avem 4a=5b => b=4a÷5 inmultim toti termeni cu 20  ca sa obtinem un procent si o sa avem b=80a÷100=> b= 80% din a
P.S.In locul semnului impartit ar trebui sa fie o fractie doar ca nu pot pune!
Sper ca te-am ajutat!:)
14 4 14
Multumesc
N-ai pentru ce !Daca mai ai nevoie de ajutor sa imi zici! :)
da mai am nevoie de ajutor
iti scriu chiar acum exercitiul aici
ok ;)
2014-03-09T18:21:09+02:00
4a=5b => b=4a÷5 inmultim  termeni cu 20   si o sa avem b=80a÷100=> b= 80% din a 
/ este supra
ms mult mai am o intrebare poti sa imi raspunzi si la aceea?
da doar ca poti sa o postezi ca una noua si nu in comentariu? pentru ca imi este mai greu! iti voi raspunde la aceea intr-o ora pentru ca acum trebe sa plec! :)
aa ok am sa o las acolo
dap :)