Răspunsuri

2014-03-09T17:37:35+02:00
Poti sa scrii efectele negative ale retelelor catre copii ,acestia folosindu-le de la o varsta frageta si despre dependenta tinerilor sau chiar a adultilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T17:40:52+02:00
Retelele de socializare sunt folosite aproape de toti tinerii din ziua de astazi, dar ei nu stiu ca nu sunt prea bune pentru ei. Le pot provoca dependenta si le pot strica grav nu numai sanatatea, ci si vederea. Internetul, insa, poate fi bun la lucruri folositoare. In loc ca tinerii sa comunice pe retelele de socializare ar fi mult mai bine si sanatos pentru ei sa comunice in viata reala si sa renunte la acest drog care le distruge viata. Efectul negativ principal este ca ne pierdem timpul si uneori nu ne mai intereseaza altceva decat sa ne terminam treaba pe acea retea de socializare.