Răspunsuri

2014-11-16T15:05:32+02:00
Moș Craciun,ma numesc.....,am ... ani,si sunt din....Eu am fost o fetita cuminte,straduitoare,am primit note de  10 si 9 la scoala.Asi vrea ca tu sa-mi aduci mic cadou pt mine si fratiorul meu.Eu vreau un ursulet gigatic de plus,si fratiorului meu o carte cu povesti.Îți multumesc,Mos Craciun esti cel mai bun.
urat
lingusitoareo............
Ce vrei?Îmi cer scuzept ce ti-am zis atunci,dar tu tot o sa continui sa scrii asa peste tioot?
tu incepusi si apropo nu iti cerusi..
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T15:05:59+02:00
Ma numesc Andreea. Am 7 ani si sunt din Vaslui ,vreau sa stii ca si de anul acesta am fost cuminte.Anul acesta imi doresc multa sanatate parintilor,neamurilor si la toti copii din lume .
Si ca toti copii imi doresc si eu jucarii de la Noriel . 
2 5 2