Răspunsuri

2014-11-16T15:01:31+02:00
Este corect,cititul te face un om adevărat,care se  poate exprima cum vrea.si cindvrea.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T15:02:56+02:00
Da cititul il face pe om mai cult, ii imbogateste vocabularul ,ii imbogateste viziunea despre viata, il face pe deplin mai cult.Cititul te ajuta sa evoluezi in viata , sa ajungi pe o scara ierarhica mai inalta.Citind iti dezvolti gandirea
2 3 2