Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:52:27+02:00
El canta la nai .
De ce n-ai mancat tot ?
2014-11-16T14:54:19+02:00
Instrumentul său preferat este naiul.
De ce n-ai scris un text?
nu ie bun
Dacă nu-ți place al aluia,de ce nu-l faci singură?Ca nu-l poți așai?
iesti pucara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ia taci tu nesimtita tuturor blegilor
tu de unde esti din orasul prostilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!