Răspunsuri

2014-11-16T14:50:06+02:00
Toamna va fi frumoasă,așa au anunțat meteorologii.
Toamna va avea roade

El v-a spus ca toamna se culeg fructele
Mihai v-a trimis un cos cu struguri
Razele toamnei v-a facut mai veseli?

Ce nu are sens ma
Fata ta nu are sens ..
propozitiile tale
parca sunt scrise din p**** mati
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:51:57+02:00
1) va
Va veni toamna,și păsările vor pleca.
Toamna vă va aduce mere,pere și caise.
2) v-a
V-a fi ziua mea toamna.
Toamna v-a îmbogățit cu fructe și legume.