Răspunsuri

2014-11-16T14:49:51+02:00
Multiplu unui numar inseamna acel numar mai mare decat respectivul de doua ori de tri ori si tot asa
 Exemplu:multiplu lui 12 este 12*2=24,12*3=36 si tot asa,la fel si pentru celalalte numere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:55:28+02:00
Multiplii lui 12 sunt 1,2,3,4,6,12
Multiplii lui 18 sunt 1,2,3,6,9,18
Multiplii lui 27 sunt 1,3,9,27
Multiplii lui 54 sunt 1,2,3,6,9,18,27,54
Multiplii lui 36 sunt 1,2,3,4,6,9,12,18,36
Multiplii lui 108 sunt 1,2,3,4,6,9,12,18,27,36,54,108
ce ai scis tu sunt divizorii numerelor,nu multiplii,multiplii reprezinta numerele care se scriu ca numarul dat inmultit cu doi,cu trei
de exemplu multiplii lui 12 sunt 24,36.48 si asa mai departe,la fel si pentru calalalte numere