Aflati valoarea de adevar a propozitiei:
a) 3x + 7 = 20 pentru x = 5 ;
b) 3x + 7 = 22 pentru x = 5 ;
Va roog ajutatima vreau rezolvare mai deVoltata sa arattati cum ati rezolvat .. va roog ajuratima

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:47:14+02:00
A) F
b) A

3x+7=20
3x=20-7
3x=13
x=13/3
x=nu iti da 5,deci este FALS

3x+7=22
3x=22-7
3x=15
x=15/3
x=5 iti da raspunsul corect.este ADEVARAT
2014-11-16T14:47:35+02:00
In loc de x din ecuatie scrii 5 si atunci ai : 3x5+7=20 => 15+7=20 =>22=20 (fals)
Si a doua ecuatie 3x5+7=22 => 15+7=22 => 22=22 (adevarat)