Traduceti propozitile. (nu cu translate google)
a) Their relationship has lasted since they were at school.
b) A good and close friend is one who likes and never betrays you
c) Costel is a real friend to all of us and you can always rely on him.
d) The respect and honour are so important for a lasting friendship.
e) If your best friend is in trouble, you should encourage, support, and, of course, help him.
f) Are you always ready to share everything with your friend?


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:46:49+02:00
Relația lor a durat,deoarece ei au fost la școală.
Un prieten bun și apropiat,este cel care îi place, de tine,și nu te trădează niciodată.
Costel,este unprieten adevărat pentru noi toți,și văputeți baza întotdeauna pe el.
Respectul și onorea sunt atît de importante pentru o prietenie de durată.
În cazul în care cel mai bun prieten are probleme, tu ar trebui să-l încurajezi, să-l sprijini, și, desigur, să-l  ajuți.
Ești întotdeauna gata să împărtășești totul cu prietenul tău?

1 5 1
2014-11-16T15:35:04+02:00
A) Relatia lor a rezistat inca de cand erau la scoala.
b)Un prieten bun si apropiat este unul care te place si nu te tradeaza.
c)Costel este un prieten adevarat pentru noi toti si te poti baza pe el mereu.
d)Respectul si onoarea sunt atat de importante pentru o prietenie de durata.
e)Daca prietenul tau are probeme , ar trebui sa il incurajezi,sa il susti si bineinteles sa il ajuti,
f)Esti intotdeauna gata/pregatit sa impartasesti totul cu prietenul tau?