Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:44:33+02:00
Naratorul in "Tren de Placere "este chiar autorul I.L.Caragiale
13 4 13
Comentariul a fost şters
cu placere
1. Naratorul in tren de placere este Ion Luca Caragiale.
2. Tema schitei este calatoria familiei la Sinaia si peripetiile acestora in oras.
3. Motivul contrastului dintre esenta si aparenta (specific operelor lui Caragiale)
4. Personajele care fac aceasta calatorie sunt: domnul si doamna Georgescu, Ionel si cucoana Anica.
5. Excursia acestor personaje nu va fi una de placere deoarece nu se vor putea bucura de ea datorita faptului ca s-au pierdut unii de ceilalti in Sinaia.
2014-11-16T14:45:44+02:00
Naratorul in tren de placere este chiar i.l. caragiale
5 4 5