Răspunsuri

2014-11-16T14:44:03+02:00
Dan, capitan de plai -- Vaslile Alecsandri
Fata de la Cozia-- D. Bolintineanu
Muma lui Stefan cel Mare-- D Bolintineanu
Manastirea Putna--D Bolintineanu
Navala lui Tepes--D Bolintineanu
Dacă vrei cel mai bun dă-mi exemplu de încă 3 legende culte/în proza/nu în versuri.
bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:44:15+02:00
,,Legenda randunicai''
,,Stefan la moarte''
,,Stefanita domnul''
,,Fata de la Cozia''
,,Apa Barsei''