Răspunsuri

2014-03-09T17:31:38+02:00
A = 27/100 * b
a+b = 381 => a = 381-b
a+ 27b /100 = 381
100a/100 + 27b/100 = 38100/100
100a+27b=38100
a=381-b
381-b+27b = 38100
381 + 26b = 38100
26b= 38100 - 381
26b = 37 719
b= 37 719 / 26 




2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T17:41:36+02:00
Pai in prumul rand a,b∈N
Notam cu a-primul nr si b-al doilea nr
Stim ca a+b=381 si ca a= 27/100 *b
si inlocuim in suma 27/100 +b=381(dam numitor comun pe o suta peste tot,chiar si dupa egal pentru a scapa de fractie) si rezulta
27b+100b=38100
127b=38.000/127
b=300 si inlocuim iar in suma cu ce am aflat
si avem a+300=381/300
a=81 deci raspuns : a=81 si b=300 ,poti face si proba 27% din 300=81
2 5 2