3 propozitii de fiecare : scris (verb,adjectiv,substantiv) ; linistit (verb,adjectiv,substantiv) ; ordonat (verb,adjectiv,substantiv) ; adus (verb,adjectiv,substantiv) ; incarcat (verb,adjectiv,substantiv)

2

Răspunsuri

2014-11-16T14:22:51+02:00
Eu am scris !!!
Tu scrii foarte frumos !!!!
El are scrisul ciudat!!!!

Mai ma gandesc si pentru restul






Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:29:29+02:00
Eu scriu la limba romana.
Cartea scrisa de el e inteeresanta.
Scrisul ei nu este frumos.

Eu voi ordona cum mi-ai zis.
Fractiile ordonate crescator nu sunt bune.
Fiecare om trebuie sa fie ordonat.

Eu aduc imediat apa ceruta.
Sucul adus este expirat.
Adusul nu este bun.

Noi vom incarca cartusele maine.
Pagina incarcata merge.
Incarcatul nu este usor.
2 5 2