Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:22:41+02:00
* inseamna  imnultit
=) inseamna rezulta
a-b=3=)a=b+3
a*b=4=)b+3*b=4=)4*b=4=)b=4:4=)b=1
a=b+3=)a=1+3=)a=4
1 5 1
2014-11-16T14:22:43+02:00
A-b=3
axb=4
a=4/b
4/b-b=3
(4-b²)/b=3
4-b²=3b
-b²-3b+4=0
b²+3b-4=0
Δ=9+16=25
b1=-3+5/2=2/2=1
b2=(-3-5)/2=-8/2=-4
a1=4/b1=4/2=2
a2=4/b2=-4/4=-1
daca a1=2 si b1=1⇒a-b=3⇒2-1≠3 nu e buna sol
daca a2=-1 si b2=-4⇒-1-(-4)=-1+4=3 sol
deci a=-1
b=-4
1 5 1