Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:01:20+02:00
El nu mai poate vb de oroarea care a traito
Ai apare o eroare cand vrea sa se joace
El a fost ascultat la oral 
Pe orarul lui scrie ca maine are franceza
Ai uitat sa faci cu aliniat si alineat,dar n-are nimic.Oricum multumesc pentru ajutor.
incepeti cu alineat propozitia
stai aliniat in rind
nu imi mergea
2014-11-16T14:01:29+02:00
a fost o eroare in calculatorul meu incepeti cu alineat propozitia stai aliniat in rand acest exercitiu este oral mi-am notat in orar tot ce am de facut da sper ca ti-am fost de folos :)