Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:59:17+02:00
Z1=i√10
z2=-i√10................
buna. poti sa imi explici si mie cum ai facut?? eu am facut sub forma de delta. ms :*
ai z patrat=-10; z=+ sau-radical din -10; aceasta ec, are solutie numai in C deci vei avea z=+sau-radical din 10 (i patrat)--i patrat=-1; cand extragi radicalul vei avea z=+sau- iradical din 10
sper ca te-am ajutat
2014-11-16T13:59:17+02:00
Sa se calculeze in C urmatoarele ecuatii cu coeficienti reali:z patrat = -10
z²=-10
z=√-10
z=10i