Am niste probleme la tema pe care nu pot sa le fac:

1.Diferenta a doua numere naturale este de 3 ori mai mare decat numarul mai mic.Impartind unul din numere la 3,obtinem catul 3 si restul 2. Care sunt numerele.

2.Pe trei rafturi ale unei biblioteci sunt 478 de carti.Pe raftul al doilea sunt cu 50 de carti mai putine decat pe primul si de doua ori mai putine decat pe al treilea.Cate carti sunt pe fiecare raft?

3.Suma a trei numere naturale este 717. Al doilea numar este de 3 ori mai mare decat primul si cu 17 mai mic decat al treilea.Afla numerele.


Met. figurativa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T17:27:40+02:00
2014-03-09T17:40:48+02:00