De conjugat verbe la prezent imperfect si perfect compus cu fiecare terminatie !
a rogg frumos !! Repedee .. Dau 70 de puncte

2
Verbul a alerga
lasa stiu dar nu pot scrie nu am spatiu
Mna ..
dar sunt foarte muylt
multe verbe

Răspunsuri

2014-11-16T14:05:26+02:00
a canta:
Eu cant
Tu canti
El / Ea canta
Noi cantam
Voi cantati
Ei / Ele canta.


a canta:
Eu cantam
Tu cantai
El/ Ea canta
Noi cantam
Voi cantati
Ei / Ele cantau.


a canta:
Eu am cantat
Tu ai cantat
El/ Ea a cantat
Noi am cantat
Voi ati catat
Ei / Ele au cantat.


Sper ca ti-am fost de ajutor si sper ca e bine cum am conjugat verbele. :)



trebuia sa ascrii si la ce timp e
credeam ca stiai asta
in plus nici macar nu ai spus
Dragă , poate nu ştii să citeşti ..
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T14:07:15+02:00
Conjugarea I:"a lega"
Prezent              Imperfect             P. compus
Eu leg                Eu legam            Eu am legat
Tu legi                Tu legai              Tu ai legat
El/Ea leaga         El/Ea lega          El/Ea a legat
Noi legam           Noi legam           Noi am legat
Voi legati            Voi legati             Voi ati legat
Ei/Ele leaga        Ei/Ele legau        Ei/Ele au legat

Conjugarea a II-a:"a culege"
Prezent              Imperfect             P. compus
Eu culeg            Eu culegeam        Eu am cules
Tu culegi            Tu culegeai          Tu ai cules
El/Ea culeg       El/Ea culegeau      El/Ea a cules
Noi culegem       Noi culegeam       Noi am cules
Voi culegeti        Voi culegeati         Voi ati cules
Ei/Ele culeg       Ei/Ele culegeau     Ei/Ele au cules