Spuneti-mi si mie o metoda de a invata usor la orice materie , sau chiar o limba straina , de exemplu la engelza ..


Va rog frumoss!

2
vicky.ro
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T17:18:57+02:00
Pai, repeta cuvintele pe care le ai la lectie, apoi repeta lectia de mai multe ori. Si pe urma pune pe cnv sa te asculte. Daca nu stii, faci din nou cum ti-am zis, repeta cuvintele, repeta lectia si pune pe cnv sa te asculte.
Sper ca te-am ajutat.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Imediat caut, app cu placere >:D<
Ce clasa esti ?
Comentariul a fost şters
2014-03-09T17:20:47+02:00
Pai ca sa sti trebuie sa fii foarte atent si cand iti spune invatatoarea iti formulezi tu o schema si te ajuta foarte mult
eu asa am facut
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
cu placere