Incercati sa va imaginati ce se va intamla cu planeta nostra daca oamneii nu vor ingrijii, vor taia padurile,vor polua apele si aerul.
Scrieti o scrurta compunere cu titlul ,, Ce va fi maine?'' sau ,,S.O.S.! Salvati Terra! ''

2

Răspunsuri

2014-11-16T13:36:59+02:00
Planeta nu va mai ezista
mersi mult chiar aveam nevoie andra69 ! :* te pup
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:45:17+02:00
In zilele noastre tot mai putini oameni se ocupa de protejarea planetei noastre.Cei mai multi dintre oameni nu realizeaza cat de importanta este planeta pntru noi si ca fara ea viata noastra nu ar mai exista.Daca ne-am imagina ce s-ar intampla de maine daca oamenii vor continua sa arunce gunoaiele pe strazi,in lacuri,sa polueze din ce in ce mai mult mediul inconjurator,sa vaneze in lucurile nepermise si sa defriseze din ce in ce mai multe paduri raspunsunsul ar fi unul ingrozitor.Rezultatul acestor lucruri este unul groaznic deoarece cu fiecare ambalaj aruncat pe jos ne facem rau in primul rand noua.Cu cat planea nostra va fi mai "bolnava" din cauza noastra noi vom ajunge foarte rau.Nu vom mai avea oxigen pentru a respira,nu vom mai putea iesi din casa pentru ca tot ce vom putea vede vor fi niste maldare de gunoaie,nu vom mai avea o viata normala.Bolile vor creste considerabil iar oamenii sanatosi vor fi din ce in ce mai putini.Ce le vom putea spune copiilor nostri cand ne vor intreba de ce Pamantul a ajuns asa? A cui este vina? Vina este a fiecaruia dintre noi pentru ca in loc sa facem ceva pentru a ne ajuta pleneta noi stam cu mainile in san si asteptam sa se produca o tragedie.
Asadar fecare dintre noi trebuie sa faca ceva pentru a salva planeta noastra si  pentru a avea un trai cat mai bun.
Sper sa te fi ajutat :)