Răspunsuri

2014-11-16T13:57:24+02:00
Si este egal cu : 1/1+1/1+1/1+2/3= 3/1+ 2/3 (amplifici 3/1 cu 3)=9/3+2/3=11/3
Nu ai vazut ca mai erau si niste 4/5 ?
Erau si 4/5 dar se reduc pentru ca au semne opuse.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T14:26:03+02:00
1+1/1+2/3+1+1/1+2/3+4/5+1-1/1-2/3-4/5
1/1 + 1/1 + 2/3 +1/1 + 2/3 +4/5 + 1/1 -1/1 - 2/3 - 4/5
2/1 + 2/3 + 3/3 +2/3+ 4/5 -2/3 - 4/5
6/3 + 2/3 + 3/3+ 6/3+ 4/5 - 2/3 - 4/5
8/3 +9/3+ 4/5 - 2/3 - 4/5
17/3 + 4/5 -2/3- 4/5
85/30 + 12/30 - 10/30 - 12/30
97/30 - 10/30 - 12/30
87/30 - 12/30
75/30
2 5 2