Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:32:09+02:00
Veniti si cumparati mingile cu care copiii dumneavoastra se pot juca. Saltarete si de neoprit mingile din cauciuc sunt distractive si, atentie, nu o sa va sparga vazele cu flori paharele  etc. Mingi ce nu e sparg usor si sunt super flexibile si de toate dimensiunile, luati si incercati SUPER MINGILE!
3 3 3
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T16:52:11+02:00
Smilex va ofera cele mai bune mingi din cauciuc de pe piata romaneasca . Oferta noastra este completa, pe langa mingi de cauciuc cu diametre de 27, 32 sau 50 mm !!! 
2 4 2