Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-10T17:56:36+02:00
A=35

asta e solutia. Vrei sa ti-o detaliez?
60-a+23=48.
a=60+23-48
a=35

da
te rog frumos
eu sunt in clasa a-2-a asta e raspunsul? sigur nu e 25!
sigur
2014-01-10T17:59:58+02:00
(60-a)+23=48                                                                                                                 60-a=48-23                                                                                                                    60-a=25                                                                                                                         a=60-25                                                                                                                         a=35