Eliminati structurile cacofonice din enunturile urmatoare si rescrietile pastrandu-le sensul lor:

El dispune de destui bani pentru a investi intr-o locuinta.

Ne comunica ca nu va ajunge la sedinta.

Chiar daca cateodata greseste ,sa nu-l pedepsesti.

Nu stiu daca au fost acolo sau s-au dus altundeva.

Ce cere el este greu de gasit.

2

Răspunsuri

2014-11-16T13:11:51+02:00
INLOCUIM:
DE DESTUI=DE SUFICIENTI'
NE COMUNICA=NE INFORMA
CATEODATA-UNEORI
S-AU DUS-AU PLECAT
CE-CEEA
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:14:19+02:00
El dispune de bani necesari pentru a inventi intr.o locuinta.
Ne-a spus ca nu va ajunge la sedinta.
Chiar daca cateodata greseste , sa nu-l pedepsesti.
Nu stiu daca au fost acolo sau , s.au dus altundeva.
Ce vrea el este greu de gasit .
2 4 2