Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:08:17+02:00
                                   Mancarea de pisici miau miau !
Cea mai buna mancare de pisici pentru toatele rase de pisici au multe vitamine si proteine si va vor face pisicutele cele mai fericite din lume asa ca nu mai ezitati si cumparati la doua cutii cumparate„ de miau miau ” primiti si o cutie de miau miau junior va asteptam ! 
2014-11-16T13:09:00+02:00
Desi pisica este un animal carnivor, sanatatea acesteia depinde foarte mult de calitatea hranei pe care i-o oferi. O pisica de interior are alte cerinte si alte nevoi in comparatie cu una care isi procura singura hrana. Iata care este hrana potrivita pentru fiecare tip de pisica si cum trebuie administrata aceasta.

Mancare speciala pentru pisici