Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:01:41+02:00
Eu i-am dat raportul lui ce se intampla 
Am scrie un raport la politie
2014-11-16T13:04:25+02:00
Între noi roi este un raport de prietenie.
Dacă nu-mi rezolvi tema corect,îți fac raport pe brainly.ro !
Pe biroul meu se află un raport despre prietenul meu.
Fericirea unei persoane este în raport de ceea ce-și dorește.
Tata mi-a spus că în armată iesea des la raport.