Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:59:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da  1dm=10 cm
rezulta 4 dm=10x4=40 cm
1 5 1
2014-11-16T12:59:57+02:00