Răspunsuri

2014-11-16T12:53:37+02:00
A baga de seama- a asculta A.i parea rau -a regreta A face rost-a obtine A se face de ras- a da.o in bara De ajuns-a termina Cu capu in nori - indragostit , neatent .
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:57:23+02:00
A baga de seama-a observa
a-i parea rau-a regreta
a face rost-a procura
a se face de ras-a o da in bara
de ajuns-inceteaza
cu capul in nori-aerian,melancolic
scos din cutie-dichisit,gatit
3 3 3