Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:47:55+02:00
El a fost in tinerete ispita pentru multe fete.
Exista ursitoare bune ,dar si rele.
Mi-a dat un prinos in semn de divinitate.
A citit rugaciuni de pe ceaslov.
Spe ca te-am ajutat
2014-11-16T13:10:25+02:00
El nu se putea opune ispite.
Ursitoarea i-a prezis un destin tragic.
Cutoate ca era sarac a adus un prinos (divinitatii).
In opera literara Amintiri din copilarie de Ion Creanga se prezinta printre altele si momentul in care Nica prindea muste cu ceaslovul.